Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Педагогічний фрістайл з проблеми «Шляхи реалізації неперервності та наступності дошкільної та початкової освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»

Posted 10 9 18

7 вересня 2018 року в дошкільному навчальному закладі № 3 відбувся спільний зі школою педагогічний фрістайл з проблеми «Шляхи реалізації неперервності та наступності дошкільної та початкової освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа», мета якого запровадження інноваційних підходів щодо гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства та старту Нової української школи; вивчення змісту та структури нових Державних стандартів дошкільної та початкової освіти (Кравченко О.В., керівник постійно діючого семінару для вихователів-методистів ЗДО). В роботі педагогічного фрістайлу взяли участь вихователі-методисти ЗДО та вчитель початкових класів ЗОШ № 12 Дегтяр М.О.. Під час обговорення в загальному колі «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа» та бліц – опитування «Важливі уроки наступності і безперервності ЗДО і НУШ» увагу учасників було акцентовано на тому, що лише об’єднавши зусилля педколективів закладів дошкільної і початкової ланок шкільної освіти, а також отримавши підтримку батьківської громади можливо забезпечити психологічно виважений і успішний для дитини перехід з попереднього рівня освіти на наступний. Під час інтерактивної вправи «Що є модним у НУШ?» та практичної вправи «Рецепти педагогічної кухні» були реалізовані такі завдання, як: активізація в педагогів потреби вдосконалюватись й оновлювати зміст професійної діяльності, а також спонукати їх до творчого саморозвитку, пошуку креативних шляхів задля досягнення фахової майстерності, створений буклет з порадами для батьків першокласників.

Наприкінці учасники заходу визначили орієнтири для планування подальшої методичної та педагогічної діяльності.