07 грудня 2017 року на базі Прилуцької гімназії № 5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна відбулося спільне засідання науково-методичної ради міського методичного центру управління освіти та постійно діючого семінару заступників директорів закладів загальної середньої освіти міста з теми "Компетентнісний підхід у навчанні гімназистів: суть, проблеми, перспективи".
У ході семінару присутні відвідали урок інформатики з теми "Створення програми з розгалуженням з використанням змінних у середовищі програмування" (11-Б клас, вчитель Пожарський Я.О.), урок української мови з теми "Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковим зворотом" (7-Б клас, вчитель Лоза Н.В.), заняття гуртка "Жива клітинка" у рамках реалізації дослідно-експериментальної роботи "Освітньо-інноваційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" (Бойко Л.В., вчитель інформатики, Кулик І.Б., вихователь ГПД).
На розгляд засідання були винесені наступні питання:
1. Компетентнісно зорієнтований урок у сучасному освітньому середовищі (заступник директора з НВР Єлістратова Т.М.).
2. Навчання та виховання компетентнісно зорієнтованого учня засобами створення експірієнтивного освітнього середовища. За підсумками дослідно-експериментальної роботи "Освітньо-інноваційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" (заступник директора з НВР Галета Л.М.).
3. Про надання методичної допомоги по вивченню, узагальненню та розповсюдженню ППД ЗЗСО міста (завідувач ММЦ С.М.Чернякова).
4. Розгляд та погодження методичних рекомендацій педагогічних працівників закладів освіти міста (методист ММЦ Т.Г.Караулова).
В ході семінару заступники директорів з НВР отримали методичні рекомендації щодо аналізу компетентнісно зорієнтованого уроку та буклет "Що таке компетентність!".
Червоною ниткою через спільне засідання науково-методичної ради міського методичного центру управління освіти та постійно діючого семінару заступників директорів закладів загальної середньої освіти міста пройшло теоретичне та практичне розкриття десяти компетентностей нової української школи.