Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Підґрунтя Нової української школи у Прилуках закладають інтегровані заняття у «Школі майбутнього першокласника»

Posted 6 12 17

З метою якісного методичного забезпечення навчального процесу із січня 2018 року при закладах загальної середньої освіти міста Прилуки розпочнуть свою діяльність «Школи майбутнього першокласника». Проводити ці заняття будуть вчителі початкових класів, які у 2018-2019 навчальному році почнуть працювати за новим Державним стандартом загальної початкової освіти Нової української школи.

Для того, щоб учні та вчителі майбутніх перших класів відчули себе повноправними учасниками навчально-виховного процесу Нової української школи міський методичний центр Прилуцької міської ради 05 грудня 2017 року організував та провів спільне засідання творчої групи вчителів початкових класів Прилуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7, педагоги якої здійснюють апробацію освітніх програм нового Державного стандарту у рамках пілотного проекту Нова українська школа, та міського методичного об'єднання вчителів 4-х класів.

Присутні ознайомилися з освітнім середовищем пілотних класів, матеріально-технічною базою, побачили дизайн класів та кімнати для ранкових зустрічей.

Ольга Бойко, вчитель – коуч, висвітлила питання щодо методичної організації діяльнісного підходу в інтегрованому навчанні. Присутні ознайомилися з методичними системами «Щоденні 5 (Daily 5)» (Читання і письмо) і «Щоденні 3 (Daily 3)» (Математика), які навчають учнів працювати самостійно. Вчителі пілотних класів Людмила Величко і Людмила Панченко провели роботу в групах і показали практичне використання цих систем.

Олена Бондаренко, заступник директора з НВР, розповіла про впровадження горизонтальної та вертикальної інтеграції на навчальному матеріалі щотижневих модулів у рамках пілотного проекту Нова українська школа.

Підводячи підсумок роботи, вчителі закладів загальної середньої освіти м. Прилуки зрозуміли, що освітній простір повинен задовольняти індивідуальні потреби кожної дитини, отримали уявлення про вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ», побачили, що інтегроване навчання – це навчання, де учні – активні учасники, а учитель модератор і фасилітатор. Самі педагоги брали активну участь у сьогоднішньому творчому засіданні, яке мало на меті підготувати їх до впровадження нових освітніх підходів під час роботи «Школи майбутнього першокласника» та Нової української школи.