29 січня 2019 року на базі гімназії № 5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна відбулося засідання міського методичного об'єднання соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти.
У першій частині засідання соціальний педагог гімназії № 5 Запара Тетяна Сергіївна провела семінар-тренінг «Створення безпечного учнівського середовища» для учнів – активістів учнівського самоврядування.
Соціальним педагогом була піднята проблема булінгу, яка стала тривожною тенденцією для сучасного дитячого середовища. Старшокласники презентували учнівський проект «Кодекс безпечного учнівського середовища»; обговорили не лише ознаки та компоненти, а й причини поширення булінгу; проаналізували запропоновані реальні ситуації із життя, пов’язані з булінгом; відверто висловили своє ставлення до цього негативного явища.
Особливе емоційне враження спричинив перегляд відео-ролика «Новий закон про булінг».
Запара Т.С. надала учням практичні поради, як уникнути булінгу.
Учасники семінару-тренінгу дійшли висновку, що відповідальна поведінка кожного учасника освітнього процесу є засобом профілактики негативних явищ серед учнівської молоді.
По завершенню гімназисти створили із паперових долоньок груповий малюнок, який посилав меседж замислитися над проблемою насильства та шкільного булінгу і не боятися говорити про це.
У другій частині засідання методист з психологічної служби міського методичного центру управління освіти Огорілко Ірина Миколаївна довела до відома соціальних педагогів інформацію, про яку йшла мова під час обласного вебінару «Актуальні питання психологічної служби системи освіти області на 2019 рік».
Також були обговорені нові нормативні документи, якими необхідно керуватися у роботі фахівцям психологічної служби. Зокрема, велика увага зверталася на лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-790 від 29.12.2018 року «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу», на постанову Кабінету Міністрів України від 03.10.2018 року № 800 «Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров'ю».