21 березня 2018 рокуна базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 відбулося засідання міського методичного об'єднання соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти.
У рамках здійснення соціально-психологічного супроводу науково-методичної теми «Формування національної свідомості та патріотизму особистості в навчально-виховному процесі» активно обговорювалося питання «Формування громадянської відповідальності шляхом проведення організаційно-діяльнісних ігор та тренінгів».
Теоретичний розгляд даного питання було підкріплено тренінгом з елементами гри національно-патріотичного спрямування «Я люблю Україну», який для соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти підготувала та провела соціальний педагог ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Сизенцова Т.Л. Під час тренінгу у парі із соціальним педагогом працювала і практичний психолог цієї школи Олексенко С.В.
Тренінг з елементами гри проходив у формі своєрідного змагання між командами «Жовтих» та «Синіх». Зміст конкурсів вимагав від учасників знання рідної мови, українських сімейних традицій, української кухні, народних пісень, українського кінематографу. Обговорювалися якості, які мають бути притаманні патріоту нашої держави. Соціальні педагоги, відповідаючи на питання анкети «Чи я є патріотом України?», змогли проаналізувати своє відношення до України як до держави.
Тренінг-гра пройшов у невимушеній формі, викликав багато позитивних емоцій та налаштував його учасників на віру у можливість здійснення змін у державі на краще.
Даний захід отримав схвальні відгуки від фахівців психологічної служби, які виявили бажання провести подібний тренінг-гру з учнями та педагогами у своїх закладах освіти. Сизенцова Т.Л. радо поділилася з колегами матеріалами до тренінгу.
У другій частині засідання методист з психологічної служби міського методичного центру Огорілко І.М. ознайомила соціальних педагогів з методичними рекомендаціями щодо проведення в закладах загальної середньої освіти опитування учнів 7-10 класів стосовно шкільного булінгу. Було обговорено зміст питань анкети та технологію проведення і узагальнення результатів.