Всім давно відомо, що з появою комп'ютерів, інтернету, планшетів непросте завдання - зробити освітній процес цікавим для учнів - ще більш ускладнилося. Адже віртуальний світ для школярів значно привабливіший, ніж читання підручників та розв’язування задач в зошиті. А що якщо спробувати перетворити віртуальну реальність з конкурента в союзника?
Вирішенням цього питання зайнялися в Прилуцькому гуманітарно-педагогічному коледжі ім. І.Я. Франка і провели для учнів шкіл міста турнір «Кіберпрофі» у формі - не дуже звичній для прилучан, але дуже популярній в Інтернеті: з використанням технології веб-квесту.
Для участі у конкурсі школи міста формували команду з учнів 8-9-х класів за чотирма ролями: історика, дизайнера, інформатика та математика.
Змагання проходило у два етапи. На заочному етапі, який тривав 2 дні, учні виконували різноманітні завдання, в яких використовували технології пошуку інформації в інтернеті та створювали власні продукти.
Вже з самого ранку 9 грудня коридорами коледжу ходили фіналісти зі своїми тренерами – вчителями інформатики. Після реєстрації команд та відкриття фінального етапу учасники розійшлися по аудиторіях залежно від їхньої ролі.
На перший погляд найбільше роботи було у дизайнера. Це і створення театральної афіші, і реставрація старої фотографії відомої української жінки-програміста, і створення власних святкових листівок та презентація власної команди.
Проте, математики теж добре попрацювали. Так, наприклад, щоб знайти площу приміщення, їм довелося застосовувати одразу чотири різних програми.
Для виконання свого завдання історики спочатку відвідали музей коледжу, де збирали інформацію для своєї роботи, а вже потім опрацьовували її у текстовому процесорі.
А щоб виконати своє завдання, інформатикам довелося побігати по всьому коледжу, оскільки вони знімали відеоролик про заклад. У кожного з них був свій гід із числа студентів, які з радістю допомагали у проведенні веб-квесту.
А поки школярі виконували завдання, їхні тренери, в переважній більшості випускники гуманітарно-педагогічного коледжу, взяли участь у круглому столі «Актуальні проблеми адаптації в школі молодих учителів інформатики».
На виконання завдання різним групам учасників відводився різний час. Для тих, хто вже закінчив свою роботу, викладач інформатики коледжу Ольга Рибалко провела майстер-клас зі створення інтерактивних анімацій.
Перевірку робіт учасників здійснювало компетентне журі, до складу якого входили як викладачі коледжу, так і досвідчені вчителі інформатики міста. У процесі очікування результатів команди отримали можливість познайомитись із коледжем поближче за допомогою екскурсій, влаштованих студентами закладу. Результати оцінювань робіт висвітлювались онлайн на екрані, тому учасники та їх тренери отримували інформацію майже миттєво.
За результатами веб-квесту «Кіберпрофі» перше місце у загальному заліку посіла команда Power спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №6, друге місце зайняла команда «Ерудити», яка представляла першу гімназію, а третє місце в напруженій боротьбі виборола команда «Адсємкі» школи №7. Усі призери були нагороджені дипломами та солодкими подарунками, решта учасників – іменними сертифікатами. Переможці у своїх групах також отримали цінні подарунки.