29 січня 2020 року в залі управління освіти для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти був проведений семінар-тренінг «Коучинг як сучасна технологія педагогічної співпраці».
У ході інтерактивної роботи учасники тренінгу визначили сутність поняття «Коучинг» та провідні риси характеру, що є конструктивними для успішної особистості; дослідили наявність у себе позитивного мислення; виявили асоціативні уявлення про свою роботу та проаналізували напрямки для професійного зростання.
Було наголошено, що головною ідеєю Нової української школи і нового Стандарту зокрема є навчання, побудоване на компетентностях. Учасники тренінгу говорили про нову роль учителя не як єдиного наставника і джерело знань, а як коуча, тьютора, модератора в освітній траєкторії дитини.
Ознайомившись із теоретичним матеріалом та виконавши практичні вправи, заступники директорів з навчально-виховної роботи прийшли до висновку, що коучинг є феноменом освітнього процесу, який побудований на мотивуючій взаємодії, де вчитель створює спеціальні умови, спрямовані на розкриття особистісного потенціалу учня для досягнення ним значних для нього цілей в оптимальні терміни, в конкретній предметній галузі знань. Недоліком коучингу у формальній освіті є лише брак часу, який необхідно знайти учителю для спілкування з кожним учнем.
Усі учасники семінару-тренінгу плідно працювали, обмінювалися досвідом вирішення питань щодо організації педагогічної співпраці, були щирими та відкритими.
Семінар-тренінг підготувала та провела методист із психологічної служби ММЦ управління освіти Огорілко Ірина