Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Про психологічний супровід реалізації завдань варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти в освітній лінії «Комп'ютерна грамота» з дітьми старшого передшкільного віку в ЗДО КТ № 15

Posted 30 4 20

Реформування освіти, необхідність її інформатизації спонукає дошкільну освіту, як першу ланку безперервної освіти, здійснювати пошук шляхів застосування комп’ютера як засобу розвитку особистості дитини. На сьогоднішній день не підлягає сумніву, що до вступу до школи в дітей мають бути сформовані основи комп’ютерної та інформаційної грамотності. Це вимога життя в сучасному інформаційному суспільстві.

В освітній лінії 4.1 «Комп’ютерна грамота» у змісті освіти «Інформатична компетенція» висвітлено програмові вимоги щодо досягнення результатів роботи із оволодінням навичок роботи із комп’ютером дітьми передшкільного віку. Змістом розділу «Комп’ютерна грамотність» передбачено безпосередню активну взаємодію дитини з комп’ютером, спрямовану на формування інформативної компетентності дошкільника, або так званої комп’ютерної грамотності (володіння мінімальними навичками роботи з комп’ютером).

У березні 2020 року було проаналізовано здійснення психологічного супроводу реалізації завдань варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти в освітній лінії «Комп'ютерна грамота» з дітьми старшого передшкільного віку в ЗДО КТ № 15.

Аналітична довідка та презентаційні матеріали додаються.

Довідка

Презентація