Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.
>
Головна
>
Плани ММЦ
>
Новини
>
Інструктивно-методичні матеріали
>
2017-2018 навчальний рік
>
2018-2019 навчальний рік
>
2019-2020 навчальний рік
>
2020-2021 навчальний рік
>
Навчальні програми
>
Робота з обдарованими
>
Олімпіади
>
2017-2018 навчальний рік
>
2018-2019 навчальний рік
>
2019-2020 навчальний рік
>
МАН України
>
2017-2018 навчальний рік
>
2018-2019 навчальний рік
>
2019-2020 навчальний рік
>
Математичний турнір ім. Георгія Вороного
>
Конкурси з української мови
>
НУШ
>
НУШ (м. Прилуки)
>
Початкова школа
>
ДПА
>
2017-2018 навчальний рік
>
2018-2019 навчальний рік
>
ЗНО
>
2017-2018 навчальний рік
>
Побне ЗНО-2018
>
2018-2019 навчальний рік
>
Пробне ЗНО-2019
>
2019-2020 навчальний рік
>
2020-2021 навчальний рік
>
Національно-патріотичне виховання
>
Бібліотечні фонди
>
Психологічний простір
>
2017-2018 навчальний рік
>
2018-2019 навчальний рік
>
2019-2020 навчальний рік
>
2020-2021 навчальний рік
>
Корисні посилання
«Медіакомпетентність»
Posted
18 11 19
Read the rest of this entry »
Перший зональний етап Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» у номінації «Вчитель образотворчого мистецтва»
Posted
18 11 19
Read the rest of this entry »
Конкурс «Учитель року-2020». Вітаємо перших переможців!
Posted
18 11 19
Read the rest of this entry »
Засідання школи молодого керівника гуртка
Posted
15 11 19
Read the rest of this entry »
Засідання ММО вчителів-логопедів, вихователів спеціальних груп для дітей з порушеннями мовлення та вчителів-дефектологів
Posted
15 11 19
Read the rest of this entry »
Засідання робочої групи «Культурні грані»
Posted
13 11 19
Read the rest of this entry »
З Днем Української писемності та мови!
Posted
9 11 19
Read the rest of this entry »
ХІХ Всеукраїнський радіодиктант національної єдності
Posted
8 11 19
Read the rest of this entry »
Строки проведення першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020»
Posted
8 11 19
Read the rest of this entry »
Освітній (Ed) circus для класних керівників 5-х класів
Posted
6 11 19
Read the rest of this entry »
< Previous
|
Next >