У зв’язку із оголошеним загальнонаціональним карантином та тимчасовим обмеженням освітнього процесу в закладах освіти м. Прилуки міським методичним центром управління освіти були розроблені методичні рекомендації щодо особливостей організації навчання з допомогою дистанційних технологій під час карантину. В них наголошується на використанні хмарних технологій; месенжерів Viber, Telegram; соціальної мережі Facebook; Free On-line платформ для самоосвіти; матеріалів відеохостингу youtube «Топ школа», «Предмети 2-11 класи»; відеоуроків з інтернет-ресурсу «Доступна освіта», аудіо-книг або подкастів, інтерв’ю з цікавими людьми, блогів викладачів, із посиланням на тестування, листування через особисті поштові електронні скриньки вчителів та учнів та інші дистанційні форми.
В усіх ЗЗСО міста завдання для самостійного опрацювання навчального матеріалу з усіх предметів для здобувачів освіти 1-11 класів розміщено на сайтах закладів, окрім навчальних тем педагоги пропонують учням різноманітні вправи, завдання, посилання на відеосюжети до уроків, інтернет-ресурси, презентації, онлайн-тести і т. д. Для здобувачів освіти 3-11 класів передбачено виконання домашніх завдань.
Педагогічні колективи тримають щоденний зв’язок з учнями, батьками щодо опрацювання навчальних матеріалів за допомогою інтернет мережі. Найпопулярнішою є Viber із створеними учнівськими та батьківськими групами та в телефонному режимі.
У Прилуцькій гімназії № 1 імені Георгія Вороного (директор Олена Рогальова) рішенням педагогічної ради було запроваджено використання хмарних технологій. На Google Диску створено папки для кожного класу з кожного предмету, у яких вчителі напередодні уроку відповідно до розкладу розміщують матеріали уроків (дата, тема, завдання, посилання на Інтернет-ресурси, тести, презентації). Це дуже зручно, адже адміністрація має змогу контролювати даний процес надання інформації від вчителя до учня. Педагоги мають код доступу до всіх класів, а учні – до свого класу. Дана технологія дає багато плюсів, а найголовніший той, що всі вчителі гімназії опановують на практиці хмарні технології. Взаємозв’язок між здобувачами освіти та педагогами проходить через мобільний безкоштовний месенджер Viber, діють мобільні міні-вайбер-щоденник для учнів та батьків.
Приємно відзначити, що хмарні технології використовують і окремі педагоги. Зокрема, це вчителі інформатики: Олег Єрмак, Максим Савченко (Прилуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14), Василь Лозовий (Прилуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12), вчитель фізики та математики Микола Симиряко та вчитель української мови та літератури Ольга Симиряко (Прилуцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14). Вони пропонують учням конспекти уроків, презентації та посилання на інтернет джерела відповідно до навчальних тем, які розміщені на платформі Googl-диск.
Не можна не сказати і про належну роботу вчителів початкових класів Прилуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 9 Наталії Сороки та Юлії Сиромятнікової. Пані Наталія є переможцем обласного та учасником Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» у номінації «Вчитель інклюзивного класу». Вчитель має значний арсенал власних презентаційних матеріалів до тем, які учні вивчають під час карантину. Презентаційні матеріали доступні в редакціях для операційних систем Microsoft Windows і Mac OS, а також для мобільних версій, тому розміщені на шкільному сайті та в класній групі на мобільному безкоштовному месенджері Viber. Юлія Сиромятнікова – це сертифікований тренер Нової української школи. Вона має власний блог, на якому дуже багато корисної і цікавої інформації, як для педагогів, так і маленьких здобувачів освіти, тому всі завдання на період карантину вона розміщує у власному блозі, яким користуються не тільки її учні, а і друго- та третьокласники України.
У планах на період карантину Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 (ліцей № 6) – проведення On-line-конференції з української мови та математики (по питаннях ЗНО) для одинадцятикласників; Прилуцького закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 7 (ліцей №7) – запуск власної платформи для отримання завдань в дистанційному режимі на «NET Школа Україна».