07 лютого 2019 року в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу № 27 відбулося засідання вчителів-логопедів (вчителів-дефектологів) та вихователів спеціальних груп для дітей з вадами мовлення. На початку методичного заходу Заулічна О.В. презентувала досвід роботи з питання розвитку мовленнєвої активності засобами пальчикотерапії, висвітливши методичні принципи організації і проведення форм роботи, застосування методів активізації мовленнєвої діяльності.
В рамках засідання Заулічна Олена Володимирівна провела мовленнєвий квест з елементами пальчикотерапії «Казкова подорож загадковими шляхами». Під час роботи з дітьми педагогом були використані інтерактивні методи: Су-Джоку, мнемотехніки, мікрофону, розв’язання проблемних питань. Виконання таких творчих завдань забезпечило високий рівень інтелектуальної, емоційної, мовленнєвої активності дітей, дало змогу протягом усього заняття підтримувати у дітей інтерес до процесу сприймання. Весь мовленнєвий матеріал вдало підібраний, всі завдання спрямовані на розвиток зв’язного, діалогічного мовлення. Вдало поєднанні завдання з грамоти, завдання на розвиток фонематичного сприймання.
Гості мали змогу переглянути виставку дидактичних ігор та посібників для розвитку дрібних м’язів рук дітей старшого дошкільного віку.
Учасники засідання змогли пересвідчитися, що робота в дошкільному навчальному закладі з даного питання поставлена на належному методичному рівні.