Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Другий етап третьої очної сесії підвищення кваліфікації учителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів за новим Державнимстандартом початкової загальної освіти у 2019/2020 навчальному році

Posted 28 11 18

Закінчився другий етап очної сесії підвищення кваліфікації учителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів за новим Державним стандартом початкової загальної освіти у 2019/2020 навчальному році.

Тренери НУШ Бойко Ольга, Бондаренко Олена, Лісовець Олена та Сиромятнікова Юлія 10 днів на базі Прилуцького педколеджу впевнено і планомірно давали знання вчителям міста та району по основним 9-ти модулям НУШ.

До цієї короткої офіційної інформації хочеться додати думки слухачів сесії, вчителів майбутніх першокласників 2019-2020 н.р.

  • 2019 рік 1 вересня!

Знову в перший клас! Тепер вже до НУШ. З чого почати? Як працювати? Що необхідно змінити в своїй роботі? Які методи і форми доцільніше використати?

Всі ці думки не покидають наші голови. І ось нарешті нам подарунок: курси по підготовці до роботи в НУШ!

Було боязно, перед незвіданим, непередбаченим. Але! Познайомившись ближче з колегами і маючи такого чудового тренера, ми зрозуміли: З ПОСТАВЛЕНИМИ ЗАВДАННЯМИ МИ СПРАВИМОСЯ!!!

Дякуємо Ользі Миколаївні за недоспані ночі при підготовці презентацій, лекцій, цікавих вправ і просто за людяність і щирість!

Маємо надію, що теорія, здобута на курсах, буде співпадати з фінансовою підтримкою держави і адекватністю сприймання цієї інформації батьками майбутніх наших учнів.

Група Бойко Ольги

  • Курси НУШ – це:

- Ознайомлення з новим Державним стандартом.

- Створення комфортного навчального середовища.

- Роль учителя в навчальному процесі (модератор, фасилітатор, коуч).

- Яким повинен бути учень (здобувач освіти) (новатор, патріот, особистість).

- Ознайомлення з досвідом роботи вчителів – практиків.

- Стратегії розвитку критичного мислення.

- Щоденні рутини для учнів.

- Тільки найкращий є гідним!

- Педагогіка партнерства (учень – учитель – батьки).

- Гра по-новому – навчання по іншому (різноманітність вправ з Лего).

- Інтегровані уроки по тематичним тижням.

- Таксономія Блума (навчилися будувати мету за Блумом).

- Від тренера беремо позитив і знання.

- Я – агент змін!

Група Бондаренко Олени

  • Ми вважаємо, що зміни в освіті потрібні. На ці курси ми прийшли з метою вдосконалення власних знань, умінь та навичок і отримання нового досвіду.

Нам пощастило, що наш тренер Сиромятнікова Юлія Олександрівна викладає у 1 класі. Вона не тільки відмінний теоретик, але й практик.

Ми мали можливість не тільки почути, а й побачити реально укомплектованість класної кімнати НУШ. Теоретичні питання закріплювались практичною діяльністю. Навчились працювати в групах, в тісному зв’язку одне з одним.

Впровадження технологій критичного мислення, діяльнісний і тематичний підхід у інтеграції дасть нам як педагогам можливість реалізувати цілі Нового Державного Стандарту.

Група Сиромятнікової Юлії

  • Курси – підвищення кваліфікації педагога. З впровадженням реформи НУШ з’явилася робоча необхідність у ознайомленні, осмисленні нових підходів і ролі вчителя у новій українській школі.

Тренінгова форма курсів допомогла в набутті, освоєнні практичних навичок, емпіричного досвіду, необхідних сучасному вчителю-менеджеру.

Міжособистісне спілкування, доброзичлива атмосфера в групі сприяли активній, комфортній, креативній взаємодії партнерів під керівництвом тренера – лідера.

Важливі теми щодо організації освітнього середовища, особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у НУШ, формування компетентностей, переваги інтегрованого навчання, навчання по іншому (з Лего) заклали перші цеглинки фундаменту роботи у новій українській школі.

Група Лісовець Олени