Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Діагностичний практикум для директорів ЗНЗ «Профілактика та подолання комунікативних бар’єрів у діяльності керівника навчального закладу»

Posted 21 9 17

21 вересня 2017 року в залі управління освіти методистом з психологічної служби міського методичного центру Огорілко Іриною Миколаївною для директорів загальноосвітніх навчальних закладів був проведений діагностичний практикум «Профілактика та подолання комунікативних бар’єрів у діяльності керівника навчального закладу».

В ході активної роботи директори з’ясовували сутність поняття «комунікативні бар’єри»; аналізували ситуації, в яких комунікативні бар’єри впливали на результативність їхньої управлінської діяльності.

Директори ЗНЗ були охоплені психодіагностичною роботою. Були використані такі методики та анкети:

-  Анкета «Комунікативні бар’єри в організації», розроблена Л.М. Карамушкою.

- Методика діагностики «перешкод» у встановленні емоційних контактів за В.В.Бойком.

- Методика діагностики домінуючої стратегії психологічного захисту в спілкуванні за В.В.Бойком.

-  Методика діагностики комунікативної установки за В.В.Бойком (визначення загальної комунікативної толерантності).

Увага директорів була зосереджена на основних причинах незадовільних комунікацій в організації. Зокрема, на недостатнє розуміння керівниками важливості комунікацій, відсутність зворотного зв’язку; несприятливий психологічний клімат в організації; особистісні моменти; неповноту інформації, що сприймається та передається.

Глибоко усвідомлюючи комунікації на рівні особи й організації, керівники прийшли до висновку про важливість набуття умінь знижувати частоту випадків неефективних комунікацій.