25 лютого 2019 рокув залі управління освіти відбувся тренінг для заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти «Сучасні діти нової формації: які вони?»
Учасники тренінгу обговорили проблеми сучасних дітей, при цьому вправи із використанням набору карток «Креатив» та «Випадок з дитинства» були направлені на те, щоб педагоги згадали своє шкільне дитинство і провели паралель між ними і сьогоднішніми школярами.
За допомогою методу активного навчання «Алфавіт» педагоги визначили сутність поняття «Сучасна дитина». Особливо цінним було те, що такий метод дає можливість кожному учаснику зафіксувати стан свого знання про досліджуване поняття, наскільки воно змінилося; оцінити свою діяльність і важливість цього методу для себе.
Вправа «Наукова доповідь» була проведена у формі міні-конференції, присвяченої достовірності народних прислів’їв про дітей та їх виховання. Учасники тренінгу протягом 30 секунд робили наукові повідомлення на теми: «Ліпше, щоб дитина плакала тепер, як батьки опісля», «Поки дітки малі, то кажуть: дітки не забийтесь, а як підростуть, то кажуть: дітки не бийтесь», «Від лося – лосята, а від свині – поросята», «Син мій, а розум у нього свій», «Засиджене яйце завжди бовтун, занянчений син завжди швендяло», «Чужі дітки пустують – нам сміх, а як наші – горе» тощо.
Активно пройшла вправа «Зрозумій мене». Виявляється, що учасники тренінгу лише на 50% були знайомі зі значенням запропонованих ведучою слів, які часто вживають сучасні діти, спілкуючись між собою.
Неабияку фантазію та творчість проявили учасники тренінгу при виконанні вправи «Нові дорожні знаки», метою якої було сформуватиправила співіснування учасників освітнього процесу у школі.
В кінці тренінгу до уваги його учасників були представлені слайди, які порівнюють дітей минулого століття та сучасних.
Тренінг підготувала та провела методист з психологічної служби міського методичного центру управління освіти Огорілко Ірина Миколаївна.